Procedura reklamacyjna

  1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.
  3. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy Towaru Użytkownik ma prawo do reklamacji w formie uregulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego.
  5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Przedsiębiorcy.
  6. Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Użytkownika składającego reklamację oraz żądanie Użytkownika w związku z wadą Towaru.
Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Użytkownika w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Użytkownika uznał za uzasadnione.