Procedura reklamacyjna
- Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.
- Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy Towaru Użytkownik ma prawo do reklamacji w formie uregulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Przedsiębiorcy.
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Użytkownika składającego reklamację oraz żądanie Użytkownika w związku z wadą Towaru.